Na przestrzeni dziesięcioleci Grupa Generali ewoluowała od podmiotu działającego niemal wyłącznie w branży ubezpieczeń (która nadal stanowi podstawowy obszar jej działalności) do międzynarodowej grupy funkcjonującej w wielu sektorach. W tym okresie stała się ona jedną z największych organizacji na świecie.
Grupa Generali zajmuje czołową pozycję na globalnym rynku ubezpieczeniowym dzięki podstawowym wartościom, takim jak jakość, przejrzystość i rzetelność, na których od zawsze opiera swoją działalność.
Wszyscy pracownicy Grupy poprzez wspólną pracę przyczyniają się do poprawy jakości życia i poczucia bezpieczeństwa Klientów. Generali charakteryzuje podejście zorientowane na ludzi i budowanie wzajemnego zaufania na fundamencie jakości usług.
Grupa spełnia najwyższe międzynarodowe standardy jakości, dzięki czemu cieszy się reputacją i uznaniem na całym świecie.
Zakres obowiązywania
Niniejszy "Kodeks postępowania" określa podstawowe zasady obowiązujące
pracowników Grupy Generali, w tym członków organów nadzorczych i
zarządczych. Osoby trzecie (konsultanci, dostawcy, agenci itp.), którzy
działają w imieniu Grupy, również powinni przestrzegać zasad określonych
w Kodeksie.
Zasady Grupy
Uzupełnieniem Kodeksu jest zbiór przepisów zatytułowany "Zasady Grupy".
Zasady te określają jedynie minimalne standardy postępowania, które
spółki Grupy mogą wzbogacić o dodatkowe wytyczne.