Firma, siedziba i adres
Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 15B, 02-676 Warszawa
Oznaczenie sądu rejestrowego, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki oraz numer pod którym spółka jest wpisana do rejestru
Spółka zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000025952
Numer identyfikacji podatkowej (NIP)
521-28-87-341
Wysokość kapitału zakładowego, w tym kapitału wpłaconego
Kapitał zakładowy: 63.500.000 zł
Kapitał wpłacony: 63.500.000 zł
Piąte wezwanie do złożenia dokumentów akcji
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz. 1798; dalej jako "Ustawa"), Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Spółka), informuje akcjonariuszy o wprowadzeniu do polskiego systemu prawnego obowiązkowej dematerializacji akcji, która oznacza zastąpienie papierowej formy akcji zapisem elektronicznym w rejestrze akcjonariuszy prowadzonym przez podmiot, o którym mowa w art. 17 Ustawy.
W świetle nowych przepisów, moc obowiązujących dokumentów akcji wydanych przez Spółkę wygasa z mocy prawa z dniem 1 marca 2021 r.
Po tym dniu akcje nie będą dokumentem potwierdzającym status akcjonariusza, lecz wyłącznie dokumentem dowodowym, niezbędnym do aktualizacji elektronicznego rejestru akcjonariuszy. Natomiast po dniu 1 stycznia 2026 r. nastąpi utrata ochrony praw członkowskich przez akcjonariuszy, których dokumenty akcji nie zostały złożone w Spółce i nie zostały ujęte w elektronicznym rejestrze akcjonariuszy.
W związku z powyższymi zmianami na podstawie art. 16 Ustawy, Zarząd Spółki wzywa wszystkich akcjonariuszy Generali Życie T.U. S.A. do złożenia dokumentów akcji (odcinków zbiorowych akcji) najpóźniej do dnia 31 grudnia 2020 r. w kancelarii w siedzibie Spółki pod adresem ul. Postępu 15b, tak by mogły być przekształcone w formę zapisu elektronicznego. Złożenie dokumentów akcji w Spółce odbywa się za pisemnym potwierdzeniem wydanym akcjonariuszowi.
Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. informuje, że w dniu 27.11.2020 r. w dzienniku Rzeczpospolita ukazało się ogłoszenie o następującej treści:
"Generali Życie" Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Postępu 15B, 02-676 Warszawa ("Spółka"), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000025952, ogłasza, że w dniu 31.10.2020 r. nastąpiło przejęcie portfela ubezpieczeń na życie od spółki Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited z siedzibą na Gibraltarze pod adresem Level 3, Ocean Village Business Centre, 23 Ocean Village, Gibraltar, nr rejestru 101001.
Spółka niniejszym informuje ubezpieczających o możliwości wypowiedzenia przez nich umowy ubezpieczenia w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia.
Firma, siedziba i adres
Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 15B, 02-676 Warszawa
Oznaczenie sądu rejestrowego, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki oraz numer pod którym spółka jest wpisana do rejestru
Spółka zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000010623
Numer identyfikacji podatkowej (NIP)
526-23-49-108
Wysokość kapitału zakładowego, w tym kapitału wpłaconego
Kapitał zakładowy: 191.000.000 zł
Kapitał wpłacony: 191.000.000 zł
Piąte wezwanie do złożenia dokumentów akcji
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz. 1798; dalej jako "Ustawa"), Generali Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Spółka), informuje akcjonariuszy o wprowadzeniu do polskiego systemu prawnego obowiązkowej dematerializacji akcji, która oznacza zastąpienie papierowej formy akcji zapisem elektronicznym w rejestrze akcjonariuszy prowadzonym przez podmiot, o którym mowa w art. 17 Ustawy.
W świetle nowych przepisów, moc obowiązujących dokumentów akcji wydanych przez Spółkę wygasa z mocy prawa z dniem 1 marca 2021 r.
Po tym dniu akcje nie będą dokumentem potwierdzającym status akcjonariusza, lecz wyłącznie dokumentem dowodowym, niezbędnym do aktualizacji elektronicznego rejestru akcjonariuszy. Natomiast po dniu 1 stycznia 2026 r. nastąpi utrata ochrony praw członkowskich przez akcjonariuszy, których dokumenty akcji nie zostały złożone w Spółce i nie zostały ujęte w elektronicznym rejestrze akcjonariuszy.
W związku z powyższymi zmianami na podstawie art. 16 Ustawy, Zarząd Spółki wzywa wszystkich akcjonariuszy Generali T.U. S.A. do złożenia dokumentów akcji (odcinków zbiorowych akcji) najpóźniej do dnia 31 grudnia 2020 r. w kancelarii w siedzibie Spółki pod adresem ul. Postępu 15b, tak by mogły być przekształcone w formę zapisu elektronicznego. Złożenie dokumentów akcji w Spółce odbywa się za pisemnym potwierdzeniem wydanym akcjonariuszowi.
Firma, siedziba i adres
Generali Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.
z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 15B, 02-676 Warszawa
Oznaczenie sądu rejestrowego, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki oraz numer pod którym spółka jest wpisana do rejestru
Spółka zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008579
Numer identyfikacji podatkowej (NIP)
521-29-71-343
Wysokość kapitału zakładowego, w tym kapitału wpłaconego
Kapitał zakładowy: 78.000.000 zł
Kapitał wpłacony: 78.000.000 zł
Piąte wezwanie do złożenia dokumentów akcji
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz. 1798; dalej jako "Ustawa"), Generali Powszechne Towarzystwo Emerytalne Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Spółka), informuje akcjonariuszy o wprowadzeniu do polskiego systemu prawnego obowiązkowej dematerializacji akcji, która oznacza zastąpienie papierowej formy akcji zapisem elektronicznym w rejestrze akcjonariuszy prowadzonym przez podmiot, o którym mowa w art. 17 Ustawy.
W świetle nowych przepisów, moc obowiązujących dokumentów akcji wydanych przez Spółkę wygasa z mocy prawa z dniem 1 marca 2021 r.
Po tym dniu akcje nie będą dokumentem potwierdzającym status akcjonariusza, lecz wyłącznie dokumentem dowodowym, niezbędnym do aktualizacji elektronicznego rejestru akcjonariuszy. Natomiast po dniu 1 stycznia 2026 r. nastąpi utrata ochrony praw członkowskich przez akcjonariuszy, których dokumenty akcji nie zostały złożone w Spółce i nie zostały ujęte w elektronicznym rejestrze akcjonariuszy.
W związku z powyższymi zmianami na podstawie art. 16 Ustawy, Zarząd Spółki wzywa wszystkich akcjonariuszy Generali Powszechne Towarzystwo Emerytalne Spółka Akcyjna do złożenia dokumentów akcji (odcinków zbiorowych akcji) najpóźniej do dnia 31 grudnia 2020 r. w kancelarii w siedzibie Spółki pod adresem ul. Postępu 15b, tak by mogły być przekształcone w formę zapisu elektronicznego. Złożenie dokumentów akcji w Spółce odbywa się za pisemnym potwierdzeniem wydanym akcjonariuszowi.