Szanowni Państwo!
31 października 2019 Concordia Capital S.A. połączyła się z Generali Życie T.U. S.A., dołączając tym samym do międzynarodowej Grupy Generali. Cieszymy się, że będziemy mogli być Państwa partnerem i chronić to, co dla każdego z nas najcenniejsze – życie i zdrowie.
Państwa umowy ubezpieczenia, zawarte z Concordia Capital S.A., pozostają w mocy. Za ich realizację odpowiada obecnie Generali Życie T.U. S.A., które jest teraz administratorem Państwa danych osobowych.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Numery telefonów i adresy email pozostają bez zmian. Możecie Państwo dzwonić również na numer Generali 913 913 913.
Zależy nam na tym, aby nasi klienci byli dobrze poinformowani nt. tego połączenia. Dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęstsze pytania.
Połączenie Concordia Capital S.A. i Generali Życie T.U. S.A. jest efektem umów zawartych pomiędzy właścicielami obu spółek. Dzięki temu połączeniu będą mieli Państwo dostęp do szerokiej gamy produktów Concordia i Generali. Naszym celem jest wspieranie i ochrona naszych Klientów, na każdym etapie i w każdym aspekcie ich życia.
Państwa umowa ubezpieczenia na życie pozostaje w mocy. Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) pozostają bez zmian. Za ich realizację odpowiada obecnie Generali Życie T.U. S.A., które jest jednocześnie administratorem Państwa danych osobowych. Zyskują Państwo dostęp do szerokiej gamy produktów Generali i Concordia.
Wszystkie polisy ubezpieczeniowe zawarte z Concordia Capital S.A. pozostają w mocy. Dotychczasowy zakres ubezpieczenia pozostaje bez zmian. Obecnie za realizację umowy ubezpieczenia odpowiada Generali Życie T.U. S.A. Nie musicie Państwo podejmować żadnych działań w tym zakresie.
Wszystkie polisy ubezpieczeniowe zawarte przez Państwa z Concordia Capital S.A. pozostają w mocy. Obecnie za realizację umowy ubezpieczenia odpowiada Generali Życie T.U. S.A. Jesteście teraz Państwo klientami Generali Życie T.U. S.A. Proces ten nie wymaga od Państwa podejmowania żadnych działań. Dotychczasowy zakres ubezpieczenia pozostaje bez zmian.
Numer konta pozostaje ten sam.
Wszelkie numery i adresy e-mail, z którymi się Państwo kontaktowaliście, pozostają bez zmian. Dodatkowo macie Państwo do dyspozycji numer telefonu Generali, na który możecie Państwo dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 numer: 913 913 913.
Zachęcamy również do założenia Konta Klienta: https://konto.generali.pl/sign-in.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia pozostają bez zmian.
Jeżeli macie Państwo ubezpieczenie na życie w Concordia Capital S.A. po 1 listopada 2019 szkodę możecie Państwo zgłosić:
- na stronie www.generali.pl, zakładka - Zgłoś Szkodę.
- pisząc e-mail na adres: cc.swiadczenia@concordiaubezpieczenia.pl.
- listownie: Generali Życie T.U. S.A., ul. Postępu 15B, 02-676 Warszawa.
- dzwoniąc do działu likwidacji szkód wybierając dotychczasowe numery lub numery Generali.
Szkody z umów zawartych z Concordia Polska TUW – zgłaszacie Państwo tak, jak dotychczas.
Numery telefonów oraz adresy e-mail, które były dotychczas do Państwa dyspozycji pozostają bez zmian. Możecie Państwo dzwonić również na numer Generali 913913913. Wszystkie dane dotyczące Państwa ubezpieczenia na życie możecie Państwo również sprawdzić poprzez Konto Klienta na stronie: https://konto.generali.pl/sign-in.
Konto Klienta to dedykowana dla klientów Generali Życie strona, na której klienci mogą sprawdzić informacje dotyczące swojej polisy, czy dokonać zmian danych na polisie. Wystarczy się zarejestrować przez stronę https://konto.generali.pl/sign-in.
Konto Klienta będzie do Państwa dyspozycji od 18 listopada 2019 r.
Wystarczy na stronie https://konto.generali.pl/sign-in zarejestrować się, by utworzyć Konto Klienta Generali.
Konto Klienta będzie do Państwa dyspozycji od 18 listopada 2019 r.
Numery polis pozostają bez zmian, jednak po założeniu Konta Klienta należy przed numerem polisy dodać 33 - jeżeli dotychczasowy numer polisy miał 8 cyfr lub 330 - jeżeli numer polisy miał 7 cyfr. Przykładowo, jeżeli dotychczasowy numer polisy to: 12345678, należy wpisać 3312345678; a jeżeli 7654321 - należy wpisać 3307654321.
Generali jest włoską Grupą, o silnej pozycji międzynarodowej, która została założona w 1831 roku. Obecnie działa w 50 krajach, obsługuje 57 milionów Klientów, którzy w 2018 roku zawarli umowy ubezpieczenia z Generali o łącznej wartości 67 miliardów euro. W Polsce Generali działa od 1998 roku, zajmując 6 pozycję na rynku.
Otrzymujecie Państwo:
- dostęp do jeszcze szerszej oferty produktów ubezpieczeniowych, chroniących m. in. Państwa majątek, zdrowie i życie, a także produktów dodatkowego zabezpieczenia emerytalnego.
- zniżki na produkty partnerów programu rabatowego Grupy Generali, jak Philips (nawet 40%), czy Medicover - więcej informacji znajduje się na stronie https://rabaty.generali.pl/oferty/zycie.
- możliwość założenia Konta Klienta, które daje stały dostęp do informacji o Państwa ubezpieczeniu na życie. Wystarczy zarejestrować się na stronie konto.generali.pl.
Administratorem Państwa danych osobowych jest od teraz: Generali Życie T.U. S.A.
Concordia Ubezpieczenia tworzą formalnie dwie spółki: Concordia Polska TUW i Concordia Capital S.A.
Concordia Polska TUW to lider na rynku specjalistycznych ubezpieczeń rolnych. Wejście Concordia do rodziny Generali potwierdza siłę i eksperckość Concordia. Będziemy w Generali wzmacniać i rozwijać ubezpieczenia skierowane do sektora rolnego.
Natomiast Concordia Capital S.A. specjalizuje się w ubezpieczeniach na życie. Obecnie ta spółka - Concordia Capital S.A. łączy się z Generali Życie T.U. S.A.
Nie. Połączenie to dotyczy Concordia Capital S.A. i Generali Życie T.U. S.A., czyli firm odpowiedzialnych za ubezpieczenia na życie. Nie dotyczy ubezpieczeń majątkowych.
Tak, Concordia to zespół ekspertów z unikalną na polskim rynku wiedzą o ubezpieczeniach rolnych. Bazując na ich wiedzy i doświadczeniu Generali będzie rozwijać i wzmacniać ubezpieczenia rolne.