Poniżej znajdziesz opcje obsługi następujących produktów:
OFE / IKE / IKZE
Formularz zmiany Uposażonych
Formularz wypłaty dla umów IKE i IKZE
Formularze prosimy przesyłać na adres:
Generali Życie T.U. S.A.
ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa
(z dopiskiem „CKLife”)
Formularz Wypłaty/Transferu/Zwrotu z IKZE
Formularze prosimy przesyłać na adres:
Generali Dobrowolny Fundusz Emerytalny
ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa
- Formularz zmiany danych osobowych online
- Formularz zmiany osób uposażonych online
- Formularz zmiany stosunków małżeńskich online
- Zamówienie formularza zmiany danych
Formularze prosimy przesyłać na adres:
Generali PTE S.A.
ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa
(z dopiskiem „OFE”)
W przypadku śmierci członka Generali Otwartego Funduszu Emerytalnego, skontaktuj się z nami:
- telefonicznie pod numerem: 913 913 913
- elektronicznie pod adresem e-mail: centrumklienta@generali.pl
- skorzystaj z formularza zgłoszenia zgonu, pobierz go, wypełnij i prześlij na adres:
Generali PTE S.A.
Zespół Obsługi Klientów OFE
ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa
Po otrzymaniu zgłoszenia śmierci członka Funduszu, Generali przygotuje oraz prześle pisemną informacjęna temat procedury wypłaty środków, zgromadzonych na rachunku zmarłego klienta, na rzecz osób uprawnionych.
Wypłata środków z Funduszu realizowana jest w oparciu o Ustawę z dnia 28 sierpnia 1997r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych (Dz. U. z dnia 20 listopada 1997 r.).
W przypadku śmierci Członka OFE, połowa środków zgromadzonych na rachunku w funduszu przekazywana jest – w ramach wypłaty transferowej – na rachunek współmałżonka w otwartym funduszu emerytalnym w zakresie, w jakim środki te stanowiły przedmiot małżeńskiej wspólności majątkowej.
Jeśli współmałżonek nie jest członkiem żadnego OFE i w ciągu 2 miesięcy nie wskaże rachunku w wybranym przez siebie funduszu, na jego rzecz zostanie otwarty rachunek w funduszu zmarłego Członka, w celu realizacji wypłaty transferowej.
Pozostałe środki zostaną przekazane osobom wskazanym przez Członka OFE w umowie członkostwa. W przypadku braku wskazania osób uprawnionych do odbioru środków, wejdą one w skład spadku.
Otwarty fundusz dokonuje wypłaty środków należnych osobie uprawnionej w terminie 3 miesięcy, nie wcześniej jednak niż w terminie 1 miesiąca, od dnia przedstawienia funduszowi kompletu dokumentów umożliwiających zrealizowanie wypłaty.