W styczniu br. Generali rozpoczyna kampanię wizerunkowo-produktową, w
nowej odsłonie, z udziałem Adama Małysza, byłego skoczka, a obecnie
kierowcy rajdowego. Jest on bowiem wciąż jedną z najbardziej
rozpoznawalnych osobowości, nie tylko w świecie sportu, zaś jego start
w styczniowym rajdzie DAKAR 2014 wzbudza wielkie emocje wśród rzeszy
jego fanów.
Główne założenia zaplanowanej kampanii reklamowej to zwiększenie
świadomości marki oraz promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i
majątkowych firmy. W spotach reklamowych Generali będzie promować ofertę
ubezpieczeń dla kierowców i właścicieli mieszkań ze szczególnym
uwzględnieniem następujących benefitów:
- Opiekun Ubezpieczenia - dedykowana osoba, która w
razie wypadku sprawnie przeprowadzi Klienta przez cały proces likwidacji
szkody i naprawy zniszczeń.
- kontakt w ciągu 24h - Opiekun Ubezpieczenia oddzwoni do każdego Klienta w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia szkody.
- ubezpieczenie od wszystkiego - oferta kompleksowej ochrony domu i samochodu, nawszelki wypadek, w formule "all risks", tj. obejmującej wszelkie ryzyka - bez wyłączeń i "gwiazdek".
Spot reklamowy pokazuje Adama Małysza w kontekście niebezpiecznych
wydarzeń związanych z jego rajdową pasją, ale zawsze - niezależnie od
napotkanych trudności - przekonanego, że może liczyć na wsparcie swojego
zaufanego ubezpieczyciela.
- "Chcemy przede wszystkim pokazać, że Generali jako ubezpieczyciel
jest dla swoich Klientów partnerem, na którego w momentach
nieprzewidzianych i niebezpiecznych zdarzeń losowych zawsze można
liczyć. Jest firmą, która jest z nimi na dobre i złe. Drugim, bardziej
dosłownym aspektem kampanii jest zaprezentowanie oferty ubezpieczeń
komunikacyjnych i majątkowych Generali w nowej, bardzo pro-klienckiej
odsłonie. Generali bowiem zapewnia Klientom opiekę dedykowanego Opiekuna
Ubezpieczenia, jego szybki kontakt w przypadku szkody oraz formułę
produktu obejmującą wszelkie ryzyka, bez tzw. wyłączeń i gwiazdek." - mówi Paweł Wróbel, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.
W komunikacji Generali podkreśla wartości, jakimi kieruje się w swojej
działalności biznesowej: zaufanie, partnerstwo i pewność ochrony na
każdym etapie współpracy z Klientami. Ponadto rozdział kariery Adama
Małysza związany z rajdami samochodowymi niesie za sobą ryzyko, które
doskonale wpisuje się w charakter działalności firmy ubezpieczeniowej,
pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką, jako
ubezpieczyciela zapewniającego bezpieczeństwo we wszystkich sytuacjach
życiowych.
Kampania
Kreację spotu reklamowego opracowała agencja GREY Group.
Kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD, a kampanię internetową zrealizowała agencja HAVAS Media.
Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego
rozpocznie się 8 stycznia br. i potrwa do końca miesiąca. W kampanii
zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu
jak i stacje tematyczne i niszowe.