"Coraz więcej Polaków posiada i aktywnie korzysta z możliwości,
jakie dają tablety i smartfony. Polacy coraz większym zaufaniem darzą
także usługi finansowe oferowane przez banki i ubezpieczycieli dostępne
poprzez urządzenia mobilne. Tworząc "Generali Auto" chcieliśmy,
by aplikacja była jak najbardziej uniwersalna i korzystać z niej mogli
nie tylko Klienci Generali. Stąd pomysły na funkcjonalności związane nie
tylko stricte ze wsparciem sprzedaży naszych produktów poprzez
kalkulację składki i ułatwienie kontaktu z Agentem, ale także
z udostępnieniem użytkownikowi szacunkowej wyceny samochodu oraz
historii jego szkodowości". - powiedział Adam Świętochowski, Menedżer w zespole Research & Development oraz Dyrektor Departamentu Centrum Klienta Generali.
- "Aplikacja wspiera naszych Klientów w przypadku wystąpienia
wypadku komunikacyjnego oraz pozwala na uproszczone zgłoszenie nie tylko
szkody komunikacyjnej, ale także majątkowej czy szkód osobowych z
grupowych ubezpieczeń na życie. Od listopada pozwala także na załączenie
dodatkowych dokumentów niezbędnych do sprawnego procesu likwidacji
szkody." - dodał Sławomir Przybułek, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód Masowych w Generali.
Dzięki nowej funkcjonalności, w ciągu kilku minut, załączony przez
Klienta dokument zostaje przydzielony do sprawy i może zostać
rozpatrzony przez osobę opiekującą się sprawą, co znacząco przyspieszy,
już i tak skrócony, proces likwidacji szkody. Z najświeższych danych
wynika, że średni czas wypłaty świadczenia dla roszczeń zgłoszonych
przez aplikację mobilną wynosi 0,6 dnia, co oznacza, że wypłata
świadczenia na konto Klienta może zostać zaksięgowana nawet następnego
dnia po zgłoszeniu szkody.
Dodatkowo, obsługa nowej funkcjonalności jest, podobnie jak inne opcje
aplikacji, bardzo intuicyjna. W celu dołączenia dokumentów wystarczy
uruchomić aplikację, wybrać opcję ?Dodaj dokumenty" i załączyć
odpowiednie pliki lub zdjęcia.
"Generali Auto" cieszy się dużym zainteresowaniem Klientów. W ciągu 6
miesięcy funkcjonowania pobrało ją już blisko 80 tys. użytkowników.
Ponad 84% logowań do aplikacji "Generali Auto" dokonują użytkownicy
urządzeń z systemem Android, a niemal 16% użytkownicy smartfonów i
tabletów z systemem iOS. Z aplikacji mobilnej Generali w każdym miesiącu
aktywnie korzysta 23 tysiące użytkowników. Historię szkodową wybranych
pojazdów każdego dnia za pomocą aplikacji ?Generali Auto' sprawdza
średnio blisko 1000 użytkowników.
Najnowsza wersja aplikacji dostępna jest na stronie internetowej Generali: http://www.generali.pl/aplikacja oraz Android Market i APP Store.