Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / O Generali / Aktualności

O Generali

Aktualności

09.07.2012 Generali likwiduje szkody na terenie miejscowości Bisztynek
  • Generali aktywnie likwiduje szkody na terenie Bisztynka
  • Towarzystwo gotowe do likwidacji szkód w innych, poszkodowanych miejscowościach
  • W związku z nawałnicami zgłaszanych jest trzykrotnie więcej szkód

W związku z nawałnicą, jaka nawiedziła miejscowość Bisztynek, Generali podjęło wszelkie możliwe kroki, aby jako ubezpieczyciel części mieszkańców, natychmiast rozpocząć proces likwidacji szkód.

Na miejscu znajdują się wykwalifikowani rzeczoznawcy firmy, których zadaniem są szybkie oględziny, gromadzenie dokumentacji oraz niezwłoczne rozpoczęcie procesu wypłaty ewentualnych odszkodowań.

Towarzystwo jest kompleksowo przygotowane do realizacji procesu likwidacji szkód na terenie Bisztynka i pobliskich Bartoszyc. Podobne działania Generali podjęło na terenach innych poszkodowanych miejscowości: Złotoryi, Olszyny Lubańskiej i Świerzawy.

Na terenie poszkodowanych miast działają mobilne biura Generali, poza tym rzeczoznawcy dostępni są również dla mieszkańców w urzędach i swoich oddziałach. „Nasi eksperci już dzień po nawałnicy rozpoczęli przeprowadzanie oględzin i procesu likwidacji szkód. W związku z dramatyczną sytuacją poszkodowanych, Generali podjęło decyzję o stosowaniu uproszczonej procedury, w wyniku czego, każdy klient otrzyma odszkodowanie w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia szkody, a zaliczkę na już po 3 dniach. Pierwsze wypłaty już dziś trafią na konta Klientów." - powiedział Sławomir Przybułek, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Generali.

W związku z burzami, ulewami oraz opadami gradu Generali odnotowało trzykrotny wzrost zgłoszeń szkód.