19 grudnia br. Generali rozpocznie pierwszą od kilku lat
na polskim rynku wizerunkową kampanię reklamową. Głównymi mediami
kampanii będą telewizja i Internet, zaś kreacja wykorzystuje wizerunek
Adama Małysza, z którym Generali współpracuje na płaszczyźnie
sponsorskiej już od 7 lat. Działania reklamowe firmy obejmą okres 19
grudnia br. - 22 stycznia 2012 r.
W najbliższych dniach Generali planuje pierwszą od kilku lat
wizerunkową kampanię reklamową, która będzie wykorzystywać wizerunek
Adama Małysza, byłego skoczka, a obecnie kierowcy rajdowego. W
zaplanowanej kampanii wizerunkowej Generali chce wykorzystać „nowy
rozdział" we współpracy z Adamem Małyszem. Były
skoczek, obecnie kierowca rajdowy jest bowiem wciąż jedną z najbardziej
rozpoznawalnych postaci sportowych, zaś jego start w styczniowym rajdzie
DAKAR 2012 wzbudza wielkie emocje wśród rzeszy jego fanów.
Kreacja kampanii a wartości korporacyjne firmy
Główne założenia zaplanowanej kampanii reklamowej to zwiększenie
świadomości marki oraz wzrost zaufania do instytucji finansowych w
obliczu narastających efektów kryzysu.
Kreacja spotu reklamowego będzie pokazywać Adama Małysza w kontekście
zarówno niebezpiecznych wydarzeń, jak i pozytywnych momentów związanych
z jego karierą jako skoczka i kierowcy rajdowego.
- „Chcemy przede wszystkim pokazać, że ubezpieczyciel
jest partnerem dla swoich Klientów na każdym etapie ich życia. To znaczy
zapewnia zarówno ochronę w momentach nieprzewidzianych i
niebezpiecznych zdarzeń losowych, jak również w dobrych momentach, gdy
planujemy pozytywne zmiany w życiu lub chcemy realizować swoje pasje i
marzenia. Stąd główne hasło kampanii: „Generali - Na dobre i złe. Na
wszelki wypadek" - mówi Paweł Wróbel, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.
W komunikacji Generali chce podkreślić wartości, jakimi kieruje się w
swojej działalności biznesowej: zaufanie, partnerstwo i pewność ochrony
na każdym etapie współpracy z Klientami. Ponadto nowy rozdział kariery
Adama Małysza, związany z rajdami samochodowymi niesie za sobą ryzyko,
które doskonale wpisuje się w charakter działalności firmy
ubezpieczeniowej, pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką,
jako ubezpieczyciela zapewniającego bezpieczeństwo we wszystkich
sytuacjach życiowych.
- „Generali roztacza opiekę sponsorską i ubezpieczeniową nad
Adamem Małyszem od 7 lat, będąc z nim zarówno, gdy sięgał po
mistrzowskie tytuły jak i w czasach słabszej formy i wyników sportowych.
Z otwartą przyłbicą możemy zatem stwierdzić, że przez wszystkie te lata
byliśmy z Adamem na dobre i złe. Na jego przykładzie chcemy pokazać, że
hasło naszej kampanii to nie reklamowy slogan, ale istota naszej
działalności ubezpieczeniowej" - dodaje Paweł Wróbel.
Telewizja
Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego
rozpocznie się 21 grudnia br. i potrwa do 22 stycznia 2012 r. W kampanii
zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu
jak i stacje tematyczne i niszowe.
Internet - do wygrania udział w rajdzie z Adamem Małyszem!
Kampania internetowa promująca grę „Generali Challenge" będzie
prowadzona zarówno na największych portalach (onet.pl, wp.pl,
interia.pl, gazeta.pl.) jak i na portalach niszowych dostosowanych do
grupy docelowej firmy. Dodatkowo do promocji strony wykorzystane zostaną
także linki sponsorowane w wyszukiwarce internetowej Google.