Posiadacze kart Classic mogą skorzystać z nowej propozycji fakultatywnie
po uiszczeniu składki w wysokości 4,99 zł miesięcznie. Nowy produkt -
„Ubezpieczanie Podróży Zagranicznych" wzbogaca dotychczasowy zakres
ubezpieczeniowy oferowany przez Generali dla Klientów Banku Millennium
SA.
W ramach nowej propozycji Generali gwarantuje posiadaczom kart
kredytowych Banku Millennium ochronę ubezpieczeniową podczas podróży
zagranicznych. Oferta zapewnia ochronę ubezpieczeniową kosztów leczenia,
następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), utraty lub uszkodzenia bagażu
podróżnego, opóźnienia dostarczenia bagażu, odpowiedzialności cywilnej
oraz gwarantuje usługi Assistance.
Wysokość sum ubezpieczenia uzależniona jest od zakresów ochrony oraz od
segmentu kart kredytowych oferowanych przez Bank Millennium i kształtuje
się w przedziale od 500 zł do 200 000 zł (w segmencie kart Platinum).
Ubezpieczenie zawierane jest na 12 miesięcy z gwarancją ochrony na nie
więcej niż 62 dni w roku i obejmuje wszystkie kraje świata (z
wyłączeniem terytorium Polski).
„Ubezpieczenie Podróży Zagranicznych" dla posiadaczy kart kredytowych z
segmentu Gold i Platinum jest bezpłatne. W przypadku posiadaczy kart z
segmentu Classic, ochrona ubezpieczeniowa dostępna jest dobrowolnie po
uiszczeniu składki w wysokości 4,99 zł miesięcznie.
Wartością dodaną do ubezpieczenia podróży zagranicznych jest pakiet
Assistance, w ramach którego Generali zapewnia całodobowy dyżur
telefoniczny Centrum Pomocy Generali, pod którym można uzyskać pomoc
m.in. w skontaktowaniu się z bliską osobą, w odzyskaniu i ponownym
wysłaniu bagażu, a także w sytuacji kradzieży lub utraty dokumentów
przez wszystkie dni w roku.
Zaletą nowej oferty Generali dla Klientów Banku Millennium jest zarówno
szeroki zakres ubezpieczenia jak i usług assistance. Pomoc dla klientów
świadczona jest przez liczną grupę specjalistów przez całą dobę w każdym
zakątku świata, od momentu zgłoszenia szkody, aż do powrotu do kraju.
Szczegółowy zakres gwarantowanych świadczeń opisują Warunki
Ubezpieczenia (WU), które przekazane są razem z kartą kredytową jej
posiadaczowi. Zapoznać się z nimi można również na stronie internetowej
www.bankmillennium.pl oraz we wszystkich oddziałach Banku.
„We współpracy z naszymi partnerami bankowymi staramy się każdorazowo
podkreślać kompleksowy charakter swojej działalności na rynku
bancassurance. Wciąż poszerzamy zakres ochrony ubezpieczeniowej dla
klientów banków - użytkownika karty, konta bankowego czy innego produktu
bankowego- tak, aby sprostać ich oczekiwaniom. Kolejny już produkt
oferowany we współpracy z Bankiem Millennium - Ubezpieczenie Podróży
Zagranicznych- to propozycja dla posiadaczy całego pakietu kary
kredytowych Banku Millennium, dzięki czemu szeroka grupa klientów
otrzymuje wartość dodaną do swoich kont, a my możemy się cieszyć z
faktu, iż to właśnie Generali otacza ich ochroną na wypadek zdarzeń
losowych podczas wyjazdu zagranicznego."- mówi Wojciech Trybuszkiewicz -
Dyrektor Departamentu Bancassurance & Affinity Grupy Generali.
Inne produkty Generali oferowane przy współpracy z Bankiem Millennium
Karta co-brandowa- Karta Generali Millennium Visa z całym pakietem ryzyk ubezpieczeniowych:
- ubezpieczenie na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku,
- ubezpieczenie od utraty pracy,
- ubezpieczenie podróży zagranicznych (koszty leczenia, assistance, następstwa nw, bagaż podróżny, opóźnienie lotu),
-
ubezpieczenie nieupoważnionego użycia karty,
- ubezpieczenie w zakresie rabunku gotówki pobranej z bankomatu,
-
ubezpieczenie zakupionego towaru
-
ubezpieczenie gwarancji najniższej ceny;
Program MilleZdrowie - ubezpieczenie NNW do rachunku ROR, obejmujące
śmierć w wyniku NW w środku lokomocji oraz trwałe inwalidztwo
Ubezpieczonego doznane w wyniku nieszczęśliwego wypadku oraz usługi
assistance - infolinia medyczna + rodzinna. Dzięki usłudze Assistance
posiadacze karty mogą uzyskać informacje o numerach telefonów do
specjalistów (np. elektryka, ślusarza, itp.), informacje o numerach
telefonów aptek, szpitali oraz informacje o placówkach medycznych,
dietach, zdrowym żywieniu, a także mogą skorzystać z rozmowy z lekarzem
dyżurnym