Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

zamknij
open mapa
Strona główna / O Generali / Aktualności

O Generali

Aktualności

14.10.2009 Zmiany personalne w Pionie PR i Marketingu Grupy Generali Z początkiem października br. Paweł Wróbel, dotychczasowy Dyrektor Departamentu Public Relations i rzecznik prasowy spółek Grupy Generali Polska objął nowe stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Generali. Nowa jednostka powstała w wyniku połączenia Departamentów PR oraz Marketingu ubezpieczyciela.
Paweł Wróbel (ur. w 1977 r.) studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych (specjalizacja - reklama). W latach 2000-2007 był związany zawodowo z BRE Bankiem SA. Od 2000 roku odpowiedzialny – na różnych szczeblach zawodowych – za realizację zadań związanych z obszarem PR oraz komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną banku. Od stycznia 2005 r. do marca 2007 r. pełnił funkcję rzecznika prasowego BRE Banku.
Z Grupą Generali związany od kwietnia 2007 r. Dotychczas jako Dyrektor Departamentu PR i rzecznik prasowy firmy był odpowiedzialny za kontakty z mediami, PR korporacyjny oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną wszystkich spółek Grupy w Polsce.

Wraz z objęciem nowej funkcji Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Generali, zakres jego działalności uległ rozszerzeniu. Pracując nad umacnianiem wizerunku firmy odpowiedzialny będzie za budowanie i realizację strategii łączącej zarówno działania z obszaru Public Relations jak i marketingu, w tym m.in. za wszystkie działania promocyjne firmy, kampanie reklamowe, badania rynku, PR korporacyjny, media relations oraz sponsoring.

Paweł Wróbel w ramach unii personalnej będzie również dalej pełnił funkcję rzecznika prasowego Grupy Generali w Polsce.

- „Realia rynkowe związane z trudną sytuacją gospodarczą na świecie wymagają nieco innego spojrzenia i na biznes i na działania marketingowe. Pomysł na połączenie Departamentów Marketingu oraz Public Relations Generali w jeden organizm to nic innego jak chęć jeszcze efektywniejszego poszukiwania i wykorzystywania synergii pomiędzy tymi aktywnościami. Marketing i PR – wraz ze wszystkimi narzędziami obu tych obszarów – mogą wiele zdziałać „w pojedynkę”, a w sytuacji gdy są ze sobą odpowiednio zgrane i tworzą jeden ciąg naczyń połączonych, dają szanse na zwielokrotnienie efektów promocyjnych i komunikacyjnych” – powiedział nowy szef Dep. Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Grupy Generali.