Zakres świadczeń medycznych w ramach nowych produktów
ubezpieczeniowych jest uzależniony od wybranego wariantu pakietu
ambulatoryjnego (Basic, Komfort, Complex, Premium, VIP) lub szpitalnego
(optimum, maximum). Nowe ubezpieczenie zapewnia nielimitowany dostęp do
konsultacji lekarskich w zakresie ponad 30 specjalności, podstawowych i
wysokospecjalistycznych badań diagnostycznych, kompleksowej
rehabilitacji, stomatologii, wizyt domowych jak również realizację
programu prowadzenia ciąży, corocznego przeglądu zdrowia czy pogotowia
ratunkowego. Istnieje również możliwość poszerzenia zakresu
ubezpieczenia w zakresie świadczeń medycyny pracy, drugiej opinii
medycznej lub assistance medycznego.
Grupowe Ubezpieczenie jest produktem o charakterze ochronnym, który
można zawrzeć zarówno w wersji indywidualnej (przedmiotem jest ochrona
zdrowia i życia Ubezpieczonego), jak i rodzinnej (ochroną jest objęty
Ubezpieczony, Współmałżonek lub Partner, dzieci do lat 24).
Produkt jest dostępny już od 30 zł miesięcznie.
Atutem nowego produktu jest dowolność w wyborze placówek medycznych i lekarzy, z usług, których chciałby korzystać Ubezpieczony.
Za pośrednictwem całodobowej infolinii, pod numerem +48 22 563 11 55
Ubezpieczony może uzyskać informacje o rekomendowanych przez Generali
placówkach charakteryzujących się wysokim standardem obsługi,
profesjonalnym zapleczem medycznym oraz liczną grupą specjalistów.
Podejmując decyzję o wyborze placówki medycznej, klienci mogą skorzystać
z sugestii Ubezpieczyciela lub też indywidualnie wybrać dowolną
placówkę spoza rekomendowanej listy, która spełnia warunki opisane w
Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Ochrona ubezpieczeniowa jest udzielana na terytorium Polski przez okres 1
roku z możliwością jej przedłużenia o kolejne 12 miesięcy.
W porównaniu z konkurencją, produkt Generali wyróżnia możliwość
nieograniczonego korzystania z placówek medycznych na terenie całego
kraju. Klient poza siecią placówek rekomendowanych, w których rozlicza
się bezgotówkowo, może np. leczyć się u swojego dotychczasowego lekarza
poza siecią rekomendowaną. Nie potrzebuje na to dodatkowej zgody, jak ma
to miejsce w przypadku innych produktów grupowych dostępnych na rynku.
Korzystając z placówek poza siecią Klient rozlicza się gotówkowo płacąc
za wizytę, która następnie jest refundowana przez Generali na podstawie
formularza do zgłaszania roszczeń oraz załączonych oryginałów rachunków,
faktur, bądź tez innych dokumentów, potwierdzających realizację usługi
medycznej.
Wartością dodaną do ubezpieczenia jest dostęp do infolinii medycznej,
działającej w systemie całodobowym przez 365 dni w roku, pod numerem +48
22 563 11 55.
- „Założeniem grupowego ubezpieczanie zdrowotnego Generali jest
zapewnienie pracownikom oraz ich rodzinom poczucia bezpieczeństwa,
stabilności, opieki i dbałości firmy, dla której pracują, o ich kondycję
zdrowotną. Nasz produkt to najbardziej uniwersalne ubezpieczenie
zdrowotne na rynku pozwalające na dopasowanie oferty do indywidualnych
potrzeb i wymagań każdego Klienta. Ubezpieczenie w Generali zachęca do
systematycznej profilaktyki i pozwala na leczenie w komfortowych
warunkach u wybranego przez siebie lekarza i w placówce odpowiadającej
własnym potrzebom ." - mówi Marzena Bandurewicz - Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych w Generali.