Na początku roku Grupa Generali uruchomiła 17 Punktów Partnerskich,
które działały na terenie 7 województw, obecnie działa już 41 placówek
serwisowych w 16 województwach w Polsce. Dzięki pozyskaniu nowych
lokalizacji, Generali posiada łącznie ok. 60 punktów, w których można
dokonać zgłoszenia szkody komunikacyjnej . Z usług PPG będą mogli
korzystać zarówno obecni, jak i potencjalni klienci Generali.
Na początku projektu Grupa Generali podjęła współpracę z 17 warsztatami z
7 województw. W kolejnej fazie projektu przyłączone zostały 24 serwisy i
obecnie do grupy Punktów Partnerskich Generali należy już 41 placówek.
Wszystkie punkty obsługi PPG są łatwe do identyfikacji poprzez
umieszczone na nich wyraźnie widoczne logo Generali oraz wyposażone są w
narzędzia do technicznej likwidacji szkód.
Punkty Partnerskie Generali są kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem w
zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych, wprowadzonym na początku roku
do oferty serwisowej Grupy Generali. Sieć placówek partnerskich jest
odpowiedzialna za wstępny proces likwidacji szkody, począwszy od
przyjęcia zgłoszenia od klienta, poprzez wycenę kosztów naprawy,
udostępnienie w określonych sytuacjach samochodu zastępczego, aż po
wykonanie kompleksowej, bezgotówkowej naprawy powypadkowej pojazdu. PPG
należy traktować nie tylko jako zakłady blacharsko-lakiernicze
działające na zasadach standardowej współpracy z Generali, ale również
jako placówki pełniące funkcję filii likwidacyjnej Generali o
rozszerzonym profilu.
Punkty Partnerskie Generali odpowiedzialne są m.in. za:
-
przyjęcie zgłoszenia szkody,
- zgromadzenie niezbędnych dokumentów,
- wykonanie oceny technicznej i zdjęć pojazdu oraz przesłania kompletu dokumentów do Generali,
- kalkulację kosztów naprawy,
- wykonanie kompleksowej naprawy pojazdu,
- udostępnienie samochodu zastępczego.
„
W trosce o stałe zwiększanie jakości świadczonego klientom serwisu
likwidacji szkód prężnie rozwijamy sieć placówek obsługujących naszych
klientów na terenie całego kraju. Pozyskanie 21 nowych lokalizacji, w
których dotychczas nie mieliśmy naszego przedstawiciela i tym samym nie
było możliwości przyjęcia na miejscu zgłoszenia szkody, to z całą
pewnością kolejny atut naszych usług w kontekście wysokich standardów
obsługi jaki chcemy zagwarantować naszym obecnym i przyszłym klientom.
Mamy nadzieję, że dalszy rozwój tego projektu przełoży się nie tylko na
wzrost liczby zadowolonych klientów, ale również będzie jednym z
argumentów przy podejmowaniu decyzji o zakupie naszych ubezpieczeń
komunikacyjnych”- podkreśla Michał Makarczyk, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Grupie Generali.
Obecnie poszkodowani mogą zgłaszać szkodę komunikacyjną w 58 placówkach,
w skład których wchodzi 41 Punktów Partnerskich Generali oraz 17
Zespołów Likwidacji Szkód Komunikacyjnych łącznie w 38 miastach.
Docelowo – w ciągu 2-3 lat – sieć Punktów Partnerskich Generali może powiększyć się nawet do ok. 100 placówek.