Każdy z klientów poszukujących ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej
(OC) lub AutoCasco (AC) po samodzielnym wyliczeniu składki oraz wyborze
zdefiniowanego przez siebie wariantu ubezpieczenia może szybko zapewnić
sobie ochronę ubezpieczeniową opłacając składkę za pomocą płatności
elektronicznych.
Generali Direct, promując zakup ubezpieczeń komunikacyjnych poprzez
internetowy kanał sprzedaży, oferuje swoim klientom w dniach 11-23
grudnia br. specjalną ofertę promocyjną. Polega ona na obniżeniu ceny
wybranego ubezpieczenia o 10% przy zakupie on-line. Każdy z klientów
ceniących swój czas oraz wygodę może przy pomocy intuicyjnego w obsłudze
serwisu internetowego zakupić pełny pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych.
Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość skorzystania z konfiguratora
ubezpieczeniowego, który zapewnia klientom możliwość zakupu
ubezpieczenia w wybranym przez siebie wariancie. Składkę za zakupione
ubezpieczenie oprócz tradycyjnych sposobów zapłaty można opłacić kartą
płatniczą bądź tzw. szybkim przelewem elektronicznym.
- „Specjalnie z myślą o okresie przedświątecznym, czyli czasie
większych niż zwykle wydatków, przygotowaliśmy dla naszych klientów
bonus w postaci 10% zniżki na OC i AC. Obecną promocją chcemy zachęcić
klientów do korzystania z internetowego kanału sprzedaży, tak aby
praktycznie nie wychodząc z domu czy biura mogli nabyć wybrany przez
siebie pakiet ubezpieczeń. Miłym dodatkiem do oferowanej zniżki jest na
pewno ciepła rękawica połączona ze skrobaczką do szyb, która może być
przydatna w mroźne, zimowe poranki" - mówi Michał Kolasa, dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej Generali.
Ofercie promocyjnej Generali Direct towarzyszy kampania promocyjna.
Prowadzona jest na portalach internetowych oraz w serwisach
społecznościowch m.in. www.gazeta.pl, www.interia.pl, www.autoswiat.pl,
www.rp.pl oraz nasza-klasa.pl.
Innowacyjne kreacje banerowe, zawierają w sobie mechanizm kalkulatora i
już na stronie portali umożliwiają potencjalnym klientom wyliczenie
wstępnej stawki za ubezpieczenie.
Formy reklamowe oraz serwis http://www.generalidirect.pl/ubezpieczSamochod
przygotowała firma AMG.net. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom
mediowy OMD Optimum Media. Kampania reklamowa oraz promocja kończą się w
dniu 23.12.2008 r.
Od maja br. Grupa Generali prowadzi dystrybucję produktów
ubezpieczeniowych w modelu sprzedaży bezpośredniej, tzw. direct, przez
telefon i Internet. Od samego początku Klienci usługi Generali Direct
mogą nabywać pełny pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, a także polisy
mieszkaniowe i podróżne. Sprzedaż w formie direct jest dla Generali
uzupełniającym kanałem dystrybucji, komplementarnym dla tradycyjnych
sieci sprzedaży. Generali oferuje Klientom konkurencyjną na tym rynku
cenę swoich produktów oraz wyróżnia się jakością serwisu i obsługą
likwidacji szkód. Z pełną ofertą można się zapoznać na http://www.generalidirect.pl/ubezpieczSamochod oraz pod numerem infolinii 95 05.