Narciarski Pakiet Bezpieczeństwa” to ubezpieczenie następstw
nieszczęśliwych wypadków (NNW) i OC oferowane przez Generali klientom
sieci sklepów „Go Sport”, niezależnie od marki zakupionego sprzętu
narciarskiego. W momencie zakupu każdy klient otrzymuje imienny
certyfikat, wypełniany i akceptowany w „Go Sport”, potwierdzający
przystąpienie do ubezpieczenia Generali, na mocy którego Generali T.U.
S.A. świadczy ochronę ubezpieczeniową do końca marca 2009 roku. Obie
polisy dotyczą zdarzeń ubezpieczeniowych na stoku i związane są z
amatorskim uprawianiem narciarstwa.
Ubezpieczonym w ramach Programu jest osoba, która legitymuje się
imiennym (wystawionym na swoje nazwisko) certyfikatem ubezpieczeniowym,
otrzymanym w jednym ze sklepów sieci Go Sport w okresie trwania
promocji.
„Narciarski Pakiet Bezpieczeństwa” obejmuje następujące ryzyka:
-
następstwa nieszczęśliwych wypadków, polegające na poważnym urazie lub
śmierci ubezpieczonego podczas amatorskiego uprawiania narciarstwa i
snowboardu,
-
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku ze szkodami
wynikającymi z amatorskiego uprawiania narciarstwa i snowboardu.W
przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową
wystarczy przedstawić certyfikat ubezpieczeniowy i dowód zakupu, aby
uzyskać należne odszkodowanie. Szczegółowych informacji udziela Centrum
Klienta Generali T.U. S.A. - tel.: 0 801 343 343 lub 022 543 0 543.
Dla tych klientów „Go Sport”, którzy chcą spędzić swój urlop zimowy za
granicą Generali przygotowało również specjalną promocję, uprawniającą
do 10-proc. zniżki na zakup ubezpieczenia podróżnego. Warunkiem zawarcia
polisy ze specjalną zniżką jest podanie i okazanie przez Ubezpieczonego
numeru certyfikatu ubezpieczeniowego wydanego w Go Sport.
- „W listopadzie Generali wprowadza już 4 edycję programu
lojalnościowego, który jest przez nas cyklicznie przygotowywany we
współpracy z Go Sport. Narciarski Pakiet Bezpieczeństwa rokrocznie
zdobywa coraz większą rzeszę zwolenników, którym możemy zapewnić komfort
i poczucie bezpieczeństwa na stoku. Uatrakcyjniając naszą ofertę oraz
poszerzając kanały dystrybucji chcielibyśmy dotrzeć do kolejnych grup
odbiorców naszych usług” - mówi Marta Smolińska, Koordynator Programów
Lojalnościowych Generali T.U. S.A.